EdCrunchAcademy-мен бірлесіп өткізілген пәндік құзыреттер шеңберінде білім беру бағдарламаларын әзірлеу бойынша Өрлеу оқытушыларының тәжірибе арқылы оқуы аяқталды. Филиалдардың оқытушылары бағдарламалар мен ОӘК құру қағидаларын зерттеді, сонымен бірге олардың негізінде өздерінің авторлық бағдарламаларын жасады.
Жаңартылған мазмұнды енгізілуі Қазақстан мұғалімдерінің кәсіби дамуына ықпалын тигізді: осы уақытқа дейін біліктілікті арттыру курстарының басым көпшілігі әдістемелік сипатқа ие болды. Соңғы жылдардағы ҰБТ нәтижелерін талдау мұғалімдердің көпшілігінде пәндік білімде елеулі олқылықтар бар екенінкөрсетті.
ҚР Оқу ағарту министрінің тапсырмасы бойынша Өрлеу ҰБТ деректерін е сапалы талдау жүргізді және қиын пәндік тақырыптардың тізбесін қалыптастырды. Ол үшін мұғалімдермен фокус-топтар өткізілді, оқытушылардың бағалауы арқылы нақтыланды. Осылайша терең зерттеуді қажет ететін тақырыптар анықталды.
Оқуға Өрлеудің 70 оқытушысы қатысты. Әзірлеушілер кері дизайн принципі арқылы білім беру бағдарламаларын әзірлеу әдістемесімен танысты, тестология негіздерін игерді, мақсаттар, міндеттер, күтілетін нәтижелер түзетулерін құрастырды, оқыту нәтижелері негізінде практикалық және бағалау тапсырмаларын жобалауды үйренді.
Математика, информатика, физика, химия, биология, география, жаратылыстану, қазақ және орыс, ағылшын тілдері, тарих және бастауыш сыныптар сияқты 12 пән бойынша тестілік форматта 44 білім беру бағдарламасы әзірленді. Олардың 30-ы ҚР Оқу-ағарту министрлігінің Сараптамалық Кеңесімен келісілді. Жаңа бағдарламаларды дайындау барысында заманауи зерттеу тәсілдері қолданылды. Сонымен қатар, енгізіліп жатқан бағдарламалар педагогтердің сұраныстарына толық сәйкес келеді.
Пәндік білімдерді оқытуға дайындық процесі басталды. Пәндік құзыреттілікті дамытуға арналған курстар тамыз айында басталады, онда 40000-нан астам педагогті оқыту жоспарлануда.
В Өрлеу стартуют предметные курсы
Завершилось обучение через практику преподавателей Өрлеу по разработке образовательных программ по предметным компетенциям, проведенное совместно с EdCrunchAcademy. Преподаватели филиалов изучали принципы составления программ и УМК, и в то же время на их основе разрабатывали свои авторские программы.
Внедрение обновленного содержания повлияло на ход профразвития учителей Казахстана: до недавнего времени превалирующее количество курсов повышения квалификации имело методический характер. Анализ результатов НКТ последних лет показал, что большинство педагогов имеют серьезные пробелы в предметных знаниях.
По поручению Министра просвещения РК Өрлеу провел качественный анализ данных НКТ и сформировал перечень трудных предметных тем. Для этого были проведены фокус-группы с учителями, произведена конкретизация через оценку преподавателей. Так были определены темы, которые нуждаются в углубленном изучении.
В обучени и приняли участие 70 преподавателей Өрлеу. При разработке была использована четырех компонентная обучающая модель 4С. Разработчики ознакомились с методикой разработки образовательных программ через принцип обратного дизайна, освоили основы тестологии, конструирование корреляции цели, задач, ожидаемых результатов, научились проектировать практические и оценочные задания на основе результатов обучения.
Всего разработаны 44 образовательные программы в тестовом формате по 12 предметам в разрезе параллелей: математика, информатика, физика, химия, биология, география, естествознание, казахский и русский, английский языки, история и начальные классы. 30 из них уже согласованы Экспертным советом Министерства просвещения РК. В процессе подготовки новых программ были использованы современные исследовательские подходы. К тому же внедряемые программы полностью соответствуют запросам педагогов.
Процесс подготовки к обучению предметным знаниям запущен. Курсы по развитию предметных компетенций стартуют в августе, планируется обучить более 40 000 педагогов.